Alla inlägg den 23 november 2008

Av jenny - 23 november 2008 22:21

...5 dagar kvar, sen är jag hos dig =)

Jag längtar som fan och det ska bli så skönt att bara få vara med dig igen..

Usch, va jag är tjatig...Säg åt mig när det blir för mycket gullande =)


On a different note: Jag är en bra människa!

Idag har jag tagit tag i 2 saker som har gnagt i mig och det känns jättebra...Jag har gjort nånting svårt men nödvändigt och jag fick djupandas innan jag dök i, men det var det värt.

Jag mår redan så mycket bättre och jag känner att jag har tagit några steg tillbaka mot den människa som jag vill vara...Spelar ingen större roll vad det är, dom det berör vet vad det är om, och så jag, och det räcker..


Nu ska jag hoppa i säng och ringa in ett godnatt till mitt hjärta!

Jag vet, nu är jag där igen, kärleksdravel och gullegullande, men Hey! The girl can´t help it...It´s love!  ;)

Puss min gullungar!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards