Alla inlägg den 10 november 2008

Av jenny - 10 november 2008 12:46

...blev jag idag...Jag ska in på ett möte imorgon bitti, med nya chefen här & hennes chef...Det har kommit till deras kännedom att jag har en blogg...

Nähä, jaha...och? Det har väl alla nuförtiden...

Tydligen så är det nån som har uppmärksammat dom om att jag skriver om jobbet...Och nu ska vi ha samtal om det imorgon....

Jamen, kul! Gå & fundera ett dygn på om du får sparken, Jenny...

Jag undrar vad det är för en lite fågel som har kvittrat och på vilka grunder då...Jag skriver om allt för att få ur mig känslor som jag inte vill gå & bära på, och om det är fel, så får jag väl ta en smäll över fingrarna då.

Jag återkommer med info imorgon...Kanske medans jag sitter på arbetsförmedlingen för att skaffa ett nytt jobb, vem vet...

Hej!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards