Alla inlägg den 12 november 2008

Av jenny - 12 november 2008 17:11

Ikväll är jag bara hemma & städar & tvättar, grejar & donar lite....

Får långväga besök imorgon och jag ser fram emot det jättemycket =)


På fredag är vi bjudna till Pernilla på värmning innan utgång, hon fyller ju år snart och det måste ju uppmärksammas..Inte för att hon vill bli firad, men mer som att vi passar på att träffas & ses allihop...Det blir ju långt mellan gångerna nuförtiden....Blir skoj att se vilka som kommer =)


Linda´s gaddning blev grym alltså, Ernie är ju kung! Man ser ingenting av den gamla gaddningen, så jäkla snygg cover-up...Ska ladda upp bilder....


Den gamla tatueringen före...


...och så blev det såhär:

nya gaddningen, inte ett spår av den gamla =)


Helt jäkla fantastiskt, om jag får bedöma =)

Behöver jag tillägga att Linda är nöjd? =)

Skitcoolt blev det och det är grymt gjort att orka sitta 3 timmar i sträck, jag vet för jag har gjort det själv en gång, och det är f-n så jobbigt!

Man är helt öm i kroppen efteråt, men som Linda sa, man vill ju få den klar på en gång ju...Dessutom ska vi ju ut på fredag =P


Näe, nu blir det tvättstugan....

Hej så länge!


Av jenny - 12 november 2008 13:28

..ok, jag vet att jag inte ska skriva på min blogg på arbetstid, men om jag tar en friskvårdskvart just nu då? Och jag LOVAR, jag ska inte skriva om mina kära kollegor =)

Jag har kvar mitt jobb ( iaf ett tag till..) och den stora grejen är....

Jag får besök imorgon!

Tihi....Var ju bara tvungen att skriva litegranna, skriver mer ikväll, men jag såg att antal besökare ökar ständigt så jag gissar att små fåglar som kvittrat också har lagt till mig som favoritbloggare =)

Hej så länge!

Ps. Det tog bara tre minuter av min arbetstid att skriva detta inlägg...Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards