Alla inlägg den 8 november 2008

Av jenny - 8 november 2008 12:19

...kanske att man bara ska sluta leta...Leta efter den perfekta lösningen, den perfekta mannen, det perfekta jobbet....


Om man verkligen vill nånting så kommer hela universum att verka för att man ska få det....

Jag har aldrig drömt om nån utopi...Jag har aldrig drömt om nån riddare på en vit springare, jag har aldrig drömt om landets alla rikedomar, jag har aldrig velat passa in i nån glassko....

Jag klarar mig själv, det enda jag vill ha är känslan av att vara älskad....


Är det för mycket begärt?

Jag har precis insett att när man släpper greppet & faller handlöst, så löser det sig...Ödet kliver in & hjälper till...


Jag älskar mig själv!


Visst, jag är inte perfekt för alla, jag har fel & brister som alla andra, men det finns nån därute som tycker att jag är värd allt det underbara i livet..


Jag är värd det bästa livet har att erbjuda!

Jag ska aldrig behöva stå i skuggan av nån annan, jag ska aldrig behöva gömmas undan, jag ska aldrig behöva jämföras med andras misstag..


Jag förtjänar lycka!

Jag vet att den kommer snart, jag bara väntar med spänning på vad universum kokar ihop....Lycka, glädje, gränslös kärlek, fjärilar i magen, yrsel, svindel...Jag har tilltro till mitt öde..


För att få mer kärlek måste man bara ge mer kärlek -Deepak Chopra

Peace out, mina darlings!!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards