Alla inlägg den 24 november 2008

Av jenny - 24 november 2008 17:30

Har varit i Härnösand en sväng idag...Trevligt, ovädret till trots..Kollade helgens travbongar & ser man på, jag har dragit in 48 kronor till travklubben på jobbet =) Storslam!

Passade på att köpa rökelse, Nag Champa, då jag hittade det i en gullig indisk affär, så nu tror väl grannarna att jag röker på igen =)


Imorgon blir det mera gaddat, ska fylla i överarmen då, så att den blir fräsch och matchar med min nya på underarmen, kul kul!


Ikväll blir det tjejmys med Maria..Lite mat, lite snack och ännu ett avsnitt av Färjan =) Ska bli skoj att få lite tid med henne...Även hon är ju kär =)

Pratade med Pernilla förut & nu har vi börjat räkna ner tills vi får bila ner till våra män i sthlm på fredag dag...Ska bli så skönt att få träffa Honom igen...Jag längtar =)


Vi hade inga planer annat än att mysa och försöka länga på varje sekund tillsammans, men nu fick jag en idé av Pernilla...Det är tydligen julmarknad på Skansen på söndag, och hur romantiskt skulle inte det vara?

Berättade om det för Hjärtat och han älskar alla mina ideér, så nu tack vare Pernilla så blir det en supermysig start på julen för mig, i sthlm med min älskling...Kan det bli bättre? Tror inte det =)

Nu ska det bli matlagning, ikväll bjuder huset på spaghetti & köttfärssås med kantareller, lök & bacon ...Mums!

Hej så länge!

Ps. Har ni märkt att det redan är lite julkänsla på min blogg? Mmmm, jag menar det, Tjejen är på G i år =)  Ds.

Av jenny - 24 november 2008 09:00

Ser på tv nu på morgonen och det de pratar om är snöstormen...De visar diverse reportrar med snö i ögonbrynen, och jag håller på att garva ihjäl mig =) Men det är ju bra tv! Fram med fler snötäckta reportrar!

"Det är ju skönt med snö om man får vara inne" är det en människa som konstaterar...Jo, visst är det väl så...

Arlanda har lite problem dom med, med landningsbanor o sånt...Jag skulle nog fan inte våga flyga om det var storm...Hell no!

Ska dra till Härnösand idag är det tänkt...Får väl kolla med mitt resesällskap om hon har hört om nån annalkande storm hitåt för då vet jag inte om jag vill riktigt...Vill ju inte hamna i olycka nu när det bara är 4 dagar kvar tills jag får träffa Darling igen =)

Oooops, så halkade jag dit igen...Kärleksdravel hihihihi, men det var nån som kommenterade på förra inlägget att jag faktiskt är värd det här, och jag kan bara hålla med =)

Näe, nu blir det kaffe, rostmackor & knaperstekt bacon..Mums!

Ha en skön dag i snöstormen!

Puss


Ps. Idag är det 1 månad kvar till julafton, och jag har en känsla av att det blir en fin jul i år =)  Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards