Alla inlägg den 13 november 2008

Av jenny - 13 november 2008 17:00

Tre dagar ledigt...Igen! Och den här gången ska jag verkligen njuta varje sekund, hela helgen...Har lite inplanerat, men mestadels ska jag bara vara jag...Jag är så värd att må såhär bra som jag gör nu...Om det bara är för ett tag så är det värt så mycket ändå..

Jag ler. Jag andas djupt. Jag är glad.

När man mår såhär, så är livet helt enkelt så jävla underbart!


Jag vet inte vad mer jag ska skriva...Visst, det finns saker som cirkulerar i min hjärna som inte är ljusrosa, men dom problemen känns små och är inget jag tänker lägga större vikt på just nu...Jag vet att jag har sårat människor, och det grämer mig lite, men ibland händer saker & ting som gör att man inte kan agera på nåt annat sätt än det som känns rätt just då.


Jag är ledsen om jag har betett mig illa, men kanske var det bara för att jag mådde så dåligt själv just då...Jag skulle inte medvetet såra någon, jag skulle aldrig vara elak med flit, om ni tror det så känner ni mig inte...Om ni väljer att döma mig för mina brister enbart så skulle ni aldrig förstå mig som helhet heller....


Jag är bara människa, jag är bara jag...

...och som Emma skulle ha sjungit högljutt :

"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag ser framåt mot ljusare stunder"  eller nåt sånt =)


Hej så länge!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards