Alla inlägg den 26 november 2008

Av jenny - 26 november 2008 18:44

Har idag haft dag ett av två verksamhetsdagar med jobbet på Villa Marieberg...Riktigt trevligt måste jag säga =)

Hela gruppen verkar inställd på förändring och alla var positiv till nya chefens ledning...Maten var inte ok, men man kan ju inte få allt =)

Jag hatar köttgrytor, man vet ju inte vad som är i dom....Hmm...


Tatueringen känns fin, läker som den ska, lite öm men inte så farligt ändå.

Nu ikväll har jag tvättat & börjat packa i huvudet innan fredagens tripp till Darling =)

Ska alldeles strax hämta upp Jonas och fara och hälsa på Sandra, Alexander & nya bebben Ludwig på patienthotellet på sjukhuset, ska bli skoj att se den lille =)

Imorgon kväll efter jobbet blir det lite snabbshopping innan resan också, måste färga de grå igen och så har jag sett ut lite nya underkläder =) Nu måste man ju anstränga sig lite med sånt också...Fast jag är långt ifrån Marias besatthet av att matcha trosor & BH =) men det är klart man vill ha nåt annat än bomullstrosor a´la mamma-modellen när man är nykär...

Måste kanske ta en sväng förbi en annan butik också...hmmm, om jag hinner..Stress, stress, stress...Men tiden går fort och det är snart dax att åka...Sthlm, here we come!


Puss & hej


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards