Alla inlägg den 9 november 2008

Av jenny - 9 november 2008 17:10

...kan det bli bättre?

Hade väl ändå dåligt samvete på nåt sätt för att jag inte skulle fira Fars dag, som jag aldrig gör, men det blev då fan inte gladare av samtalet som kom igår...

" Ja, hej...Det är jag"

Min far som jag inte har pratat med på 2.5 år ringer alltså...

" jaha, hej"

" Jag tänkte bara tala om att jag fyller 60 år idag...Så du inte missar det..."

" Jaha....ja, grattis då"

"Ja, då vet du..."

Klick.


Jaha, det är så man gör alltså....Jamen grattis då....Jag kan inte minnas att du ringde när jag fyllde 30 heller, din jävla skithög!


Fick 2 samtal till igår också....Från en annan idiot....Exet...

Jag svarade naturligtvis inte...så då skickar han ett mess också...För säkerhets skull, så att jag inte skulle missa nåt....

" Sorry, didn´t mean to call you, my phone must have dialed by itself when i sat down...No need to reply"

Som om jag skulle svara, vad tror du?

Jag hade en känsla hela dagen igår att han var i stan i helgen och det där gjorde mig mer övertygad....Återstår att höra ryktena sen om han var här eller inte...


Nu blir det soffläge och kanske ett samtal...Jag har dessutom tvättstuga, men det gör ingenting...

Jag bara ler.

Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards