Alla inlägg den 21 november 2008

Av jenny - 21 november 2008 14:50

Ja, fan i mig vad vi kan =) Jag har precis lunchat med två gamla vänner från förr och det var skönt att träffa dom...Ok, kanske inte livet leker men man kan leva ändå...Den ena funderar på att investera sina känslor i lamor alternativt bergsgetter  som tillökning på gården där hon bor med två barn och redan har höns och får....Den andra har precis byggt en husgrund till sin nya hundgård på en höft och dessutom en ny vedbod på två spaljeér och pallar....Vem fan behöver händiga män? Det perfekta måttet på en rak vinkel är tydligen 60x80x100 eller nåt sånt =) Jag kan bara hylla dessa underbara kvinnor, ni har förgyllt min dag!


Nu ska jag strax gå och jobba, börjar helgspasset kl 16.00 när alla andra går hem för att mysa i helgens sköna timmar....Det suger purjo - fett med purjo - men å andra sidan så går ju timmarna lite fortare tills jag får träffa min darling igen...En vecka från nu och jag möter upp mitt hjärta på Arlandastad för en helg full av kärlek =) Längtar som fan!


Önskar er alla en underbar helg, puss på er!

Hej så länge....


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards