Alla inlägg den 15 november 2008

Av jenny - 15 november 2008 18:21

....spelades det igår hos Pernilla...Skojjigast måste ha varit Jocke´s ballerina =)

Maria ligger nu på min soffa och sover, vi ska på fest om ett par timmar, verkar bli toppform ikväll igen...eller?

Mitt hjärta är redan där, så vi ska mötas upp sen, bara vi lyckas rycka upp oss här hemma....


Jag är kär!

Måste bara skriva ut de orden....Jag är kär, och det känns så otroligt bra!


Ok, några små gropar i vägen finns det, med tanke på att han inte bor i Sundsvall, men det är petitesser...Att han har barn dessutom bryr jag mig inte heller om...Om allt fortsätter att kännas såhär, så får vi hitta på nåt sätt att få det att fungera..Man kanske flyttar härifrån t.o.m

Inte ens det känns jobbigt, jag ser inga hinder, jag ser bara möjligheter


Jag älskar den här känslan, och jag älskar suget i magen när han ser på mig, jag är kär...som fan!


Jösses, nu har jag sagt det.....


Nu ska jag väcka Maria och bjuda henne på en cider....urrk...


Hej så länge!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards