Alla inlägg den 1 september 2008

Av jenny - 1 september 2008 21:39

Har tränat bröst idag, gick väl sådär..Ibland känns det som om min PT har lite väl höga krav på mig...Jag har fortfarande grov träningsvärk sen i lördags, och det lär ju vara värre imorgon..Men det är kul =)

Vänta bara tills vi ska köra boxning 75 minuter, då du Andreas!

Har pratat med exet ikväll, han berättade att han ska åka över till sthlm i slutet på månaden, för att shoppa och umgås med sin flickvän...Jodå, dom är tydligen fortfarande tillsammans, fast det sista han gjorde innan han flyttade var att spöa henne med! Snygg kille va? Och hon då, stackarn...Lika blåst som jag var en gång i tiden...Hon kommer tycka att det är pinsamt till slut, att ständigt bortförklara sitt beteende tillsammans med honom, tro mig stumpan, jag vet....Bara han inte hinner slå ihjäl dig först...Han kommer aldrig sluta slå, och det kommer alltid vara ditt fel...Bara så du vet...

Jag blev så irriterad när jag pratade med honom så jag loggade ut, han är ju fullständigt dum i huvudet!

Usch, vilken loser!


På onsdag ska jag träffa T igen, nice =) Han är så mysig...

Nu ska jag se slutet på CSI...Sen sova gott, tog ju en promenad ikväll också, efter träningen..Jag är så duktig!

I love me!

Ciao =)

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards