Alla inlägg den 20 september 2008

Av jenny - 20 september 2008 21:29

Jag & Maria skulle inhandla bakfyllemat på Alnö´s fina pizzeria Apolo =)

Väl därinne inser vi att det inte bara är restaurangnamnet som är lite galet stavat, även menyn...



Ny het

Markuss kebab pizza

isberg  sallad  lök

vit  löksås  fefferoni 

efter gredning


Jag vet inte jag, men innan man trycker en rätt proffsig annons, kanske man borde dubbelkolla med nån som kan språket lite bättre...

Jag vill varken ha isberg eller vit löksås på min pizza, då jag förmodar att isberget smälter under "gredningen"


Vi hade väldiga problem med denna skylt och svårt var det att dämpa dom hysteriska skrattanfallen...Jag hoppas inte Achmed tog illa upp =)

Markuss som har hittat på denna angenäma rätt, borde ju också vara upprörd då många kanske inte vågar prova hans fina kebabpizza...


Efter paltkomat som följde av 2 Vagabondo, så kände vi att våra upprörda känslor måste lugnas med hjälp av vin ikväll...Då Maria bara hade gåvo-vin hemma, så valde vi den flaskan med högst procent i, enligt Linda-modellen och begav oss genast in till stan igen...Bra procent, hittade även övergivna öl & cider i kylen sen igår...Dom slank oxå ner =)


Nu ska vi på Dallan innan dom tar betalt i garderoben =)


Tjing!


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards