Alla inlägg den 8 september 2008

Av jenny - 8 september 2008 19:36

Fantastisk helg, otroligt rolig kryssning med underbara vänner, kan livet bli bättre? Jodå, när man kom hem fick man dessutom vakna upp med nån man längtat efter också =)

Inga skandaler på båten, tyvärr, så det finns inget smaskigt skvaller, bilder finns det gott om, men eftersom jag inte tog några så finns jag bara taggad på Facebook av de andra...Kolla in dom där =)


I övrigt så har jag ikväll bett exet, en gång till, att lämna mig ifred...Han fattar verkligen ingenting! Jag säger att jag inte har nåt att prata med honom om längre, och att jag har träffat nån och gått vidare, och han tror att jag är ledsen över att det inte är han & jag? Hur fan funkar hans hjärna egentligen? Inte alls tydligen...Jag har tom sagt att om han inte slutar trakasserar mig, så kommer jag fan prata med hans flickvän, jag är trött på att ständigt känna mig skyldig för att han inte fattar nåt...Hon tror väl att det är jag som vill ha kontakt med honom, att jag är den som inte kan släppa taget...Så är det ju inte, men jag har inte velat säga till henne att hennes kille är den som vägrar släppa mig, jag vill inte göra henne ledsen, men snart får det nog bli så ändå.....Jag är så trött på det här nu... Jag vill bara ha mitt liv tillbaka, utan honom i det....


Nu ska jag fixa lite middag, så att jag har matlåda till i morgon, det blir ju träning imorgon också, med Andreas, blir skoj =)

Jag gillar mitt liv just nu, jag lever & mår bra, det är härligt!

Ha en skön kväll, mina vänner =)

Ciao!

Ps. Här är några bilder iaf =)  Ds.

party-flickor


kalas-pinglor


middagsdax!


Tack Anna, för lånet av foton till min blogg =)

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards