Alla inlägg den 11 september 2008

Av jenny - 11 september 2008 21:24

...det är precis vad jag har frossat i ikväll...Efter jobb med konflikter, ett stenhårt benpass på gymmet, och en grön banan, så hoppade jag in i Pernilla´s racerbil & blåste ut till Essvik...Jag skulle fota Pernilla´s morfar Martin & hans enorma änglatrumpet...Nu kan ju det där låta lite konstigt, så jag bifogar en bild :


Martin med trumpeten =)


Efter vår fotosession så bjöd han på den bästa middag jag fått på länge, jag har ätit som en svulten gris....Massor alltså, inte slafsigt =)

Innan vi skulle åka hem, så plockade han ihop en ICA kasse med diverse ekologiska matvaror, från ärtskidor, äpplen, päron, morötter, till hembakta bullar & äppelmos, han är underbar den mannen! Tack tack tack!!!

Jättemysig kväll, men nu är jag trött!

Pernilla sticker till kärleken imorrn och jag får låna hennes bil, nice =) Linda ska jag ringa upp nu, för att få lite skvaller....Jag fick nämligen höra på gymmet idag att hon haft en trevlig, lång date igår/inatt....haha! Coolt!


Jag har spenderat natten i Nacksta, då Mr.T hämtade upp mig för en filmkväll igår..Den slutade med att jag somnade i soffan =) men jag vaknade i sängen iaf....Han skjutsade mig till jobbet och nu ses vi inte förrän på måndag, då han har sin dotter i helgen....Ser fram emot det =)


Ledig imorgon, ska bara träna vid 17-tiden, blir en skön dag....

Nu ska jag ha skvaller! Ha en skön kväll, mina kära!

Ciao!


Ps. Det finns ju OB tillägg, risk tillägg, kan det inte finnas konflikt tillägg också? Det tycker jag man ska ha, iaf i mitt jobb...Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards