Alla inlägg den 15 september 2008

Av jenny - 15 september 2008 13:23

Ledig idag efter helgens arbete, så jag startade dagen med ett träningspass med min PT Andreas...Han tycker att jag målat upp en felaktig bild av honom i min blogg, men jag tycker att den är rättvis...Han kör hårt med mig, men det behöver jag, annars lägger jag ju bara av...

Jag känner mig själv bäst, och du gör helt rätt Andreas, kör på =)


Jag har stora bekymmer över mitt hår...Skulle ju ta ur mina extensions för att klippa en ny frisyr innan helgens halabaloo, men det sitter ju som fan, så nu tror jag att jag ska klippa det med löshåret i, det går nog bra...

Har hittat en frisyr som jag vill köra på och den kan nog vara både kort & lång, så det får nog bli så....Såhär ser den ut:


Lite Kat von D?Snygg som fan!

Det blir nog den längden med mitt eget hår, men tills jag får ut trasslet så blir nog själva nacken längre ett tag då, men det kan nog bli coolt också..

Måste bara boka en tid med min härliga frissa Pernilla =)


Nu ska jag duscha & äta!

Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards