Alla inlägg den 13 september 2008

Av jenny - 13 september 2008 20:58

Har jobbat ikväll, sitter nu och väntar på att få gå hem med min stora påse godis som jag köpte på Hemmakväll förut =)

Det blir inte många knop i soffan sen, en stunds zappande på dumburken innan man däckar för natten...Ska ju upp 6 imorrn =( Usch...

Kollade graven en sväng ikväll, ska svänga förbi med ett ljus och en bukett imorrn, annars var det så fint där fortfarande...Många som tänder ljus på gravarna såhär på hösten, det är stämningsfull när det är mörkt...

Skulle ta ur mina extensions idag också, det gick åt skogen alldeles...Sitter som berg fortfarande, så jag får nog ha den här kvasten ett tag till på huvudet...Jag ser fram emot att få klippa mig nu, ska bli skönt med en frisyr igen..

Träffade syrran ute igår, hon var glad och det värmer mitt hjärta när hon är lycklig, hon är bäst =) Måste träffa Mimmi snart också, saknar det lilla trollet..Eller ja liten o liten, hon växer ju så fort nu, stora damen...

Har träningsvärk i brösten idag, tog i igår så dom vibrerade när vi tränade...Andreas trodde nog att jag flörtade =) hahahaha

Dom hade sitt eget liv igår, men det känns att det tog bra iaf....Nu blir det ingen träning förrän på måndag, då vi jobbar olika pass i helgen, men det är rätt skönt att vila också...

Träffade 2 före detta ligg igår...Den kristna (åh, suck....Ville ju ha!) och han i baren...Men jag tog med mig jocke hem istället, fast vi halkade in på Larsson´s corner först för en gräddstuvad pytt & Trocca =)

Vaknade av jocke´s snarkande från soffan i morse, smög upp och hämtade en påse chips i köket, kröp ner i sängen igen och läste klart boken jag hållit på med, en fruktansvärd historia....Pojken som kallades Det...

Hua, va hemskt!

Näe, nu får jag gå hem =)

Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards