Alla inlägg den 9 september 2008

Av jenny - 9 september 2008 19:55

Skulle träna idag ju, men det blev inte så då jag igår kväll hittade min kallelse till kvinnokliniken för cellprovstagning....Suck....Det var ju bara att traska dit på lunchen idag då, eller jag tog firmabilen..Till råga på allt så höll jag på att bli sidokraschad av en kurredutt i BMW vid Statoil Norrmalm, jävla idiot! Jag blev så skärrad att jag inte hittade tutan ens..Trodde jag hade satt min sista potatis faktiskt...


Iaf, upp på sjukhuset, av med kläderna, äntrade den hatade stolen, blev grundligt undersökt med mikroskop (?) och....Tada!!! Jag har en jättefin livmodertapp! =) Ok, det här kanske verkar konstigt att skriva om i en blogg, men jag har haft cellförändringar länge nu, och till slut fick vi så lov att göra ett litet ingrepp för ett halvår sen...Dom gjorde en sån där konisering, där dom "hyvlar" bort cellförändringarna, för att det inte ska utvecklas till cancer, typ, kort sagt - I´m alive!! Hon skulle skicka det nya provet på koll, men hon trodde att det skulle va klart nu, då allt hade läkt jättefint...Hon kände att jag har ca 3 cm livmodertapp kvar och normalt har man ca 5, så det skulle inte vara några problem med ev graviditet heller...Jag vill ju inte ha barn, så för mig spelar det ingen roll, men tydligen så var det bra ändå =) Jag är nöjd!!


Ja, och nu kollar jag på en dokumentär från -77 om Arnold och några andra kroppsbyggare, satan i gatan, vilka kroppar! Helt sjukt! Kom igen Andreas, du har en liten bit kvar...Dessutom måste du skaffa såna där fina små korta sidenshorts också =) Det blir kul!


Ja, det var väl det idag...Jo, funderar på att säga upp mig också...

Men jag måste ha ett annat jobb först...Nåt tips?


Ciao for now!


Ps. Fler foton från resan finns nu på Lisse´s sida på FB...Ds


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards