Alla inlägg den 5 september 2008

Av jenny - 5 september 2008 22:53

Imorgon drar vi söderut för att gå ombord på piratskeppet Cinderella, som ingår i Viking lines flotta...Träben, ögonlapp & papegojor lämnas dock hemma för att göra plats i väskan för den lilla svarta, höga klackar, röda läppar, och ett jävla party-humör! Det har äntligen blivit dax för Ålandskryssningen!

Fan, va kul det kommer att bli....Anna den nykära, Sara den ordningsamma, Lisse den galna, Linda den porriga & så jag =) och ja, 11 till som vi känner, sen får man ju hoppas på lite skoj folk på båten naturligtvis...Men det lär bli livat i hytten, spring i Taxfreen,, mer dryck än mat på buffén, karaoke, discodans, drinkar, öl, shots & cigg....Ja, vad mer kan man begära av en lördag?


Jag har tränat rumpa & ben idag, så jag hoppas att jag kan köra imorgon, har redan lite ont i musklerna, men det känns bra också, jag är så glad att Andreas drar med mig på träningen =)


T har sovit här i natt, vilket resulterade i en kvarts försening i morse på jobbet, men det var det så värt =) Myyysigt!

Nu ska jag nog sova, och ladda för imorgon...Vi drar iväg vid 11 redan..

Sov gott, mina kära!

Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards