Alla inlägg den 30 september 2008

Av jenny - 30 september 2008 18:28

Tjoho! Nu har jag äntligen bokat tid med Ernie! Den 14:e oktober ska jag köra i lite ink i kroppen =)

Jag ska fylla i och fortsätta på min vänsterarm, så Ernie har fria händer som vanligt..Det ska bli så skoj!

Har varit ledig idag, och bara varit duktig, gjort räkningar, ärenden, städat, tvättat och nu ska jag nog avrunda med en promenad....


Har hört om en vän som mår dåligt..Spelar ingen roll vem det är, jag vill bara säga att om man är beredd att kämpa så finns det utsträckta händer överallt, man måste bara våga lite på folk...


Hade inget mer idag, jo förresten, jag har plockat ihop alla papper från rättegången, alla brev från fängelset, och ska lämna dom till en vän som har lovat att bränna skiten åt mig...Burn, Baby, burn!

Nu ska jag äntligen få lämna allt det här bakom mig på riktigt, en gång för alla, nu ska han väck!


Mår fint idag, känner mig glad...Det var bara det =)

Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards