Alla inlägg den 4 september 2008

Av jenny - 4 september 2008 20:00

Igår kväll blev det lite mys =) T kom hit, vi drack kaffe, åt glass och pratade i timmar, det blev sent innan jag somnade och det har känts idag..

Låång dag på jobbet, orkade inte träna ikväll, det blev raka spåret hem, lagade mat och nu blir det soff-döden....


Fyndade 2 väskor och en skjorta för 88 kronor på Erikshjälpen idag, kanon kul att shoppa då =) Fick nyss ett samtal från jobb-Emma som är i stan, jag hoppas hinna träffa henne & Elin imorgon...



Nu slänger jag omkull mig på soffan!

Ciao!


Ps. Exet hade skrivit idag igen...Hey Jen! How are you? Hope we can speak soon...I miss talking to you....When are you coming over? I need a haircut hehe...Take care, kram kram..... Lägg av!!! Jag vill vara ifred! Skriv mejl till din flickvän istället och lämna mig ifred för fan! Vad är det du inte fattar?         Jag fortsätter att stå som offline/logga ut.....Purjo!  Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards